Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page
  • Shai Edri

5 התפקידים הנחשקים בהייטק! ואילו מהם לא מצריכים שום תואר ?

עודכן: 7 בדצמ׳ 2023

בעולם שבו קצב הטכנולוגיה פועם חזק יותר מדי יום, הדרך המקובלת לקריירה טכנולוגית עוברת שינוי קיצוני. הדרישה של פעם בתואר אקדמי מתחיל להתפורר, ומפנה מקום לעידן חדש שבו תשוקה, מיומנות ונחישות נושאים משקל רב יותר מאשר פיסת נייר ממוסגרת. כן, קראתם נכון - לא צריך תואר כדי לבעוט את הדלתות של תעשיית הטכנולוגיה ! 

ברוכים הבאים לעידן של שבירת תבניות ופיתוח נתיב משלך ביקום הטכנולוגי.



1.מפתח Full-Stack

במרכז של פיתוח אתרים, מפתחי Full-Stack מומחים בתכנות בצד הלקוח והשרת (הצד הויזואלי וצד הלוגיקה של מאחורי הקלעים), מה שהופך אותם לנכסים יקרי ערך עבור חברות שמחפשות כישרונות טכנולוגיים מגוונים. 

מה צריך? מפתחי Full-Stack מצטיינים בשפות כמו JavaScript, HTML, CSS, ויש להם מומחיות בסביבות עבודה כגון React, Angular או Vue בקצה הקדמי, יחד עם Node.js או Django בקצה האחורי.

נדרש תואר או תעודה? לא


2.מדען נתונים Data science 

מאסטרים של נתונים, המחלצים תובנות יקרות ערך ממערכי נתונים עצומים. הם משתמשים במודלים סטטיסטיים, אלגוריתמים של למידת מכונה ומיומנויות תכנות כדי לנתח ולפרש מידע מורכב.

מה צריך? יש לציין שברוב המקרים תפקיד זה כן ידרוש תואר, בין הבודדים (: והרבה סטטיסטיקה

נדרש תואר או תעודה? כן


3.מהנדס DevOps ואדריכל ענן

תפקיד זה הוא אחד הנחשקים והנדרשים, ובזמן כתיבת הפוסט הוא אינו דורש תארים או תעודות!

Cloud Architects ו DevOps מגשרים על הפער בין הפיתוח לתפעול, ומייעלים את מחזור החיים של פיתוח התוכנה ע"י הפיכת תהליכים לאוטומטיים. מתכננים ומיישמים פתרונות מבוססי ענן, ומבטיחים אינטגרציה חלקה וביצועים מיטביים. עם האימוץ הנרחב של טכנולוגיות ענן, אנשי מקצוע אלה מסייעים לארגונים להגר, לנהל ולייעל את פעילותם בענן. 

מה צריך? מיומנויות בפלטפורמות כמו AWS, Azure או Google Cloud Platform, סקריפטינג ולינוקס

נדרש תואר או תעודה? לא


4.אנליסט סייבר

בעידן של איומי סייבר מתגברים, אנליסטים של אבטחת סייבר ממלאים תפקיד מכריע בשמירה על נכסים דיגיטליים. הם מפתחים ומיישמים אמצעי אבטחה, עוקבים אחר הפרות אפשריות ומגיבים לאירועים. ככל שהתקפות סייבר משתכללות, הביקוש לאנשי מקצוע מיומנים בתחום אבטחת סייבר ממשיך לגדול.

מה צריך? הבנה עמוקה ברשתות תקשורת

נדרש תואר או תעודה? לא


5.מהנדס AI/Machine Learning

מהנדסי בינה מלאכותית ולמידת מכונה יוצרים מערכות חכמות שיכולות ללמוד ולהסתגל. הם מתכננים אלגוריתמים, בונים מודלים ומאמנים מערכות לבצע משימות ללא תכנות מפורש. כאשר טכנולוגיות AI הופכות לאינטגרליות בתעשיות, אנשי מקצוע בתחום זה נמצאים בחזית החדשנות.

מה צריך? הרבה מתמטיקה ורקע חזק בשפות כמו python,java

נדרש תואר או תעודה? לרוב כן, אפשר גם בלי


יש כאן משהו שמעניין אתכם? מוזמנים לשלוח הודעה ונעזור קצת לקבל מושג איפה להתחיל את החיפוש,

ללא עלות (:

41 צפיות0 תגובות

Comentarios


bottom of page